Da sinistra a destra: Teo, Gaghe, Barbetta, Gorlino, Macio, Piero, Danpo, Bon, Danilka, BLuNoTe...
CHI SIAMO NOI?
Per rispondere alle domande: Chi siamo noi? Perchè esistiamo!? Dove stiamo andando? Ma soprattutto: cosa si fa stasera???

 

venerdì 15 giugno 2007

POESIA VENEZIANA

Me 'a tiro finche posso
No 'o molo questo osso
Tuti che me 'a domanda
Ma la resta ne la mudanda

Ora, vecia freda e slassa
Ma la voia no la passa
E pensar la fila che gh'era
Da darla via quasi ogni sera

Ades che nesuni la vol pi'
Go capio che la mona son stada mi'
Se podesse tornar indrio
Daria via anca el dedrio


dedicata a tutte quelle che compiono gli anni.. ogni anno..

Blogger gaghe spara una ca**ata:
Bèa e realistica purtroppo.
programmi serali? se fasio calcossa fasime un fiscetto.... grassie.
15 giugno 2007 alle ore 18:52  
Anonymous Anonimo spara una ca**ata:
Fiuuuuu! Io ho fischiato ma nessuno mi sente! Ma gheto fiscià! A no go mia sentio seto! Tei dago i schei! Ihihihih!
15 giugno 2007 alle ore 21:34  
Blogger Alberto spara una ca**ata:
Bea! :)
16 giugno 2007 alle ore 01:38  
Anonymous Anonimo spara una ca**ata:
non sono veneziano: come traducete in italiano "slassa"?
10 ottobre 2008 alle ore 17:24  

Posta un commento

4 Commenti:

Blogger gaghe commenta...

Bèa e realistica purtroppo.
programmi serali? se fasio calcossa fasime un fiscetto.... grassie.

15 giugno 2007 alle ore 18:52  
Anonymous Anonimo commenta...

Fiuuuuu! Io ho fischiato ma nessuno mi sente! Ma gheto fiscià! A no go mia sentio seto! Tei dago i schei! Ihihihih!

15 giugno 2007 alle ore 21:34  
Blogger Alberto commenta...

Bea! :)

16 giugno 2007 alle ore 01:38  
Anonymous Anonimo commenta...

non sono veneziano: come traducete in italiano "slassa"?

10 ottobre 2008 alle ore 17:24  

Posta un commento

<< Home